F.A.Q.

Veel gestelde vragen:
  • Wat moet ik meenemen?
    U hoeft alleen datgene mee te nemen waar een probleem mee is. Dus als uw PC problemen heeft, dan neem u alleen de PC kast mee. Kabels zijn niet nodig, adapters, opladers en afstandsbedieningen wel. Vergeet ook niet de wachtwoorden van een PC of laptop mee te nemen.
  • Ga je verhuizen?
    NEE, het komt voor dat andere panden te koop staan, maar ik ben niet van plan te gaan verhuizen.
  • Waarom moet ik de onderzoekskosten vooruit betalen?
    De reden hiervan ligt in het verleden. Toen in nog in loondienst was kostte het altijd veel moeite om, als een apparaat niet gerepareerd kon / mocht worden, de onderzoekskosten betaald te krijgen. Om dit problemen te voorkomen, worden die vooruit betaald, en later met de reparatie kosten verrekend.
  • Kan ik bij je pinnen?
    Nee, vooralsnog kunnen reparaties alleen contant betaald worden.
  • Mag ik het bedrag overmaken?
    Nee, of het moet op voorhand gedaan worden. Voor grote bedragen (Nieuwe PC / laptop / Veel werk op locatie) wordt een uitzondering gemaakt.
  • Jeroen’s Techniek, Peters Service, hoe zit dat?
    Per 1 april 2012 is Peters service gestopt met de dienstverlening voor computerapparatuur. Hierdoor was mijn functie als computer monteur ook overbodig. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik nu als zelfstandige actief ben in hetzelfde werkgebied. Een vertrouwd gezicht, achter een nieuwe naam.