F.A.Q.

Veel gestelde vragen:
  • Wat moet ik meenemen?
    U hoeft alleen datgene mee te nemen waar een probleem mee is. Dus als uw PC problemen heeft, dan neem u alleen de PC kast mee. Kabels zijn niet nodig, adapters, opladers en afstandsbedieningen wel. Vergeet ook niet de wachtwoorden van een PC of laptop mee te nemen.
  • Ga je verhuizen?
    NEE, het komt voor dat andere panden te koop staan, maar ik ben niet van plan te gaan verhuizen.
  • Waarom moet ik de onderzoekskosten vooruit betalen?
    De reden hiervan ligt in het verleden. Toen in nog in loondienst was kostte het altijd veel moeite om, als een apparaat niet gerepareerd kon / mocht worden, de onderzoekskosten betaald te krijgen. Om dit problemen te voorkomen, worden die vooruit betaald, en later met de reparatie kosten verrekend.
  • Kan je eerst bellen wat de kosten zijn?
    Nee, ik bel u pas voor een prijsopgave als de kosten boven het standaard prijsopgave bedrag komen. Vaak is een apparaat al hersteld voordat ik de exacte reparatiekosten weet en ook de extra communicatie kost vaak veel extra tijd, omdat u als klant lang niet altijd (direct) te bereiken bent.
  • Kan ik bij je pinnen?
    Nee, vooralsnog kunnen reparaties alleen contant betaald worden.
  • Mag ik het bedrag overmaken?
    Nee, of het moet op voorhand gedaan worden of hier ter plekke via uw mobiele betaal-app.
    Voor grotere bedragen (Nieuwe PC / laptop / Veel werk op locatie) wordt een uitzondering gemaakt.
  • Heb je nog een andere baan naast dit repareren?
    Nee. Na 40 uur per week repareren vind ook ik het tijd voor ontspanning worden.
  • Ik belde je gisteravond / zondagochtend / zaterdagmiddag* op maar je nam niet op.
    Dat klopt, buiten mijn openingstijden neem is normaal gesproken de telefoon niet op. U kunt natuurlijk altijd een berichtje sturen.